Mi hija como siempre ha acertado con sus regalos ¡son preciosos! .

Estos son los regalos que mi hija y su marido (para que luego diga que no me acuerdo de el) me han regalado por reyes ¡¡¡¡gracias!!!!


date miércoles, 24 de marzo de 2010

2 comentarios to “Los regalos de mi hija”

  1. Unknown
    7 de abril de 2010, 1:06

    yo se que me tienes en tu mente suegra por eso te quiero tanto.

    tu yerno

  1. Blog27999
    26 de febrero de 2020, 23:03

    As claimed by Stanford Medical, It is indeed the SINGLE reason women in this country get to live 10 years more and weigh 19 kilos less than us.

    (And really, it really has NOTHING to do with genetics or some secret exercise and EVERYTHING related to "how" they are eating.)

    P.S, I said "HOW", not "WHAT"...

    CLICK on this link to reveal if this brief quiz can help you discover your real weight loss possibilities